שחייה עם שעון פולמייט | Swimming with Poolmate

מצב שחייה עם שעון פולמייט

הפעלת שעון פולמייט (Poolmate) במצב שחייה


שחייה עם שעון פולמייט

משחה מלא עם שעון פולמייט


ממסך השעון הראשי:

  1. כדי להכניס את שעון הפולמייט למצב שחייה יש ללחוץ על כפתור Start. מעל הספרות יופיע כיתוב "Swim" המראה כי ה-Poolmate עבר למצב שחייה.
  2. כעת ניתן לעבור, במהלך או לאחר השחייה, ע"י לחיצה על כפתור Up בין אפשרויות המידע על השחייה לפי הסדר הבא: מספר בריכות (מסומן ע"י Lap), מס' ממוצע של משיכות - Strokes  (מסומן ע"י אותיות sk), מרחק השחייה (מסומן ע"י m), קלוריות (מסומן ע"י CA), מדד יעילות (מסומן ע"י EF).
  3. ניתן להשתמש גם בכפתור Down כדי לחזור. אך יש לשים לב שבעת מעבר עם כפתור זה בלבד, נקבל עוד שני ערכים: TL ו-Set. ערכים אלה משקפים את מספר הסטים שעשינו (SET) ואת מספר הבריכות שעשינו בכל הסטים (TL=Total Laps). נושא הסטים יוסבר בקטע הבא.
  4. במצב שחייה פולמייט מראה את הזמן העובר מתחילת האימון. כדי לראות את השעה יש ללחוץ פעמיים על כפתור Mode. לחיצה ראשונה תראה כיתוב ELAPSE ובלחיצה השנייה יתחלף לכיתוב REAL ויראה את השעה לכ-2 שניות ויחזור למצב הקודם.

 

משחה סטים עם שעון פולמייט

משחה סטים הוא אימון בו במהלך השחייה עושים הפסקות בין המשחים. ניתן לעשות הפסקה בין בריכה לבריכה או בין מספר משחים. ניתן לעשות עד 99 סטים. בין סט לסט שעון Poolmate מונה את זמן המנוחה.

ממסך השעון הראשי:
  1.  יש ללחוץ על כפתור Start כדי להיכנס למצב שחייה. מעל הספרות יופיע כיתוב "Swim" המראה כי שעון Poolmate עבר למצב שחייה.
  2. מתחילים בשחיית הסט הראשון (בריכה אחת או כמה). כאשר רוצים לסיים את הסט יש ללחוץ על כפתור Start. האות "P" תופיע לצד שעון העצר כדי לסמן את השהיית השחייה, זמן שנספר במהלך הסט יראה לכמה שניות ואז יתאפס ויחל בספירה מחדש, ספירת זמן המנוחה. כשרוצים לשחות סט נוסף יש ללחוץ על כפתור Start וחוזר חלילה  עד סוף אימון השחייה.
  3. לאחר שקיימים סטים בשעון מתווספות אופציות חדשות בעת מעבר על נתוני השחייה: מספר הסטים (מסומן בשעון פולמייט ע"י SET), מספר הבריכות בכל הסטים (מסומן ע"י TL=Total Laps) וסה"כ זמן השחייה בכל הסטים יחדיו (מסומן ע"י Tot=Total Time).
  4. כדי לסיים את האימון יש ללחוץ כ-2 שניות על כפתור start של שעון פולמייט.

 



כל הזכויות שמורות © 2014 לקבוצת אקסיטו. אין להעתיק, לשכפל ולפרסם, בכל צורה שהיא, חומרים מהאתר ללא אישור מפורש מאקסיטו.
 
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק